Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

God Morgon!!

Av Josefine - 28 oktober 2011 10:10

Igår var det full rulle hela dagen kändes det som, kommer antagligen bli det idag också. Sambon har tappat sin plånbok, känns lagom kasst. Men det ordnar sig, har ringt banken och spärrat kortet, man kanske ska ringa och anmäla det också?!

Igår var jag hos doktorn med mina öron, har fått eksem, så fick gå till apoteket och hämta ut droppar, efter det blev det att gå till netto och handla lite.

Idag står det tvätt och städ på schemat, alltid lika skönt när det är gjort  .


Viran är förkyld och gnällig, men för tillfället är hon en liten glader. Sen Elvira kom har hon inte varit sjuk, förutom efter 3 månaders vaccinet då hon fick feber och var lite hängig.. Och sen hade hon ju kolik i några veckor, men det var inte så farligt, eftersom hon inte grät stup i kvart (max 2 timmar i streck) och sov hela nätter (som hon alltid gjort).


Åh vad jag njuter av att vara mamma, det är verkligen det finaste och det mest underbara man kan få vara med om och uppleva  .

Vill bara berätta hur stolt jag är över min sambo Adnan som går en utbildning från 5-15 sen kommer han hem en liten stund och sen iväg för att jobba tills kvällen och kommer då hem och är pappa. Te Dua Shpirt  

Idag ska Elvira få äta lite potatis och ikväll hade jag tänkt att ge henne lite banan  .


Nej nu ska jag gå och göra rosa gröt eller klappgröt som det egentligen heter.

Heeej Sveejs  


 
 
Ingen bild

Storasyster

28 oktober 2011 16:57

Adnan är verkligen en bra pappa precis som du är en bra mamma! Hoppas att ni hittar hans plånbok gumman! Tycker det är bra att du har startat en blogg så att jag kan få läsa om er! Puss

Josefine

28 oktober 2011 20:47

Vi lär inte hitta den, har letat precis ÖVERALLT :(.. Bra att någon kommer läsa den iaf ;) haha. Puss på dig min fisis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 21 juni 2012 20:46

VILKEN TUR ATT JAG HAR JUST DIG, ATT DU ÄR MIN!!                Elvira 1 år               Mitt lilla hjärta          <3       JAG ÄLSKAR DIG TILL   STJÄRNORNA OCH TILLBAKA    Du är al...

Av Josefine - 18 juni 2012 21:35

Var på BVC idag med lilla loppan. Nätta 9300g väger hon och är 73cm.  Tidig utvecklad och otrolig smart var sköterskans ord. Man kan ju inte bli annat än stolt. Sen när hon fick sprutorna så grät hon 2 sekunder efter och sen var det inte mer med ...

Av Josefine - 12 juni 2012 21:22


En sån stark vilja som kan finnas i en så liten peson! Trodde trotset skulle komma vid 2 års ålder.. Och om det är så här vilt nu hur ska det då bli vid 2 års åldern? Extrem vilja i ett mini format!!   Elvira har typ helt slutat att äta. Viss...

Av Josefine - 23 maj 2012 09:30

Min lilla flicka 11 månader och 3 dagar, tänk att den lilla fina skapelsen på ca 9kg är MIN!! Hon kan så himla mycket redan. Har ju inget att gemföra med så vet ju inte när "dom" ska börja med allt nytt. Hon kan rörelser till vissa barnvisor, h...

Av Josefine - 11 maj 2012 11:03

Hejsan hoppsan alla!! Här rullar allt på som vanligt, Elvira växer och växer och hon känns så mycket större för varje vecka som går. Hon går mer än vad hon kryper, krypningen är nästan helt borta. Hon knäpper med fingrarna så att det hörs nu. Hon...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards