Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Gunga!!!!

Av Josefine - 22 mars 2012 15:02

Idag fyller bästaste "tant" Elina år.

Grattis på din dag min fina vän och tack för att du finns i våran liv <3!

~~

Elviras feber håller nog på att försvinna, i tisdags kväll/natt så var tempen uppe på 40.6

Stackars min lilla busis <3.


Idag har det varit fullt upp känns det som och mer ska det bli av denna dag. 

Har städat en massa, varit på försäkringskassan och varit ute och promenerat lite.

Håller på att sortera filmer, fick bli ett litet stopp, för Elvira vakna och ligger nu här i soffan hos mig. 

Men efter jag sorterat filmerna, blir det att sortera mina och Elviras kläder. Förhoppningsvis är jag klar innan solen gått ner, så då får det bli en runda att gunga idag också :).


Var på lekplatsen igår och gunga, pappa/morfar var också med.

Var väldigt mysigt och roligt att han också kunde vara med!

 

  


 

Njuter<3!!


Just det, hade ju min fina Nancy på besök i tisdags. Och det är allllltid lika mysigt. Min underbara älskade egna storasyster. Jag älskar dig, tack för att du ALLTID har funnits för mig <3!

~~

Usch om bara 3 månader blir Elvira 1 år, får lite smått ångest över att tiden har gått sååå fort.

Bebis tiden bara flög iväg, men hon lär för evigt vara min lilla lilla bebis ;).


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 21 juni 2012 20:46

VILKEN TUR ATT JAG HAR JUST DIG, ATT DU ÄR MIN!!                Elvira 1 år               Mitt lilla hjärta          <3       JAG ÄLSKAR DIG TILL   STJÄRNORNA OCH TILLBAKA    Du är al...

Av Josefine - 18 juni 2012 21:35

Var på BVC idag med lilla loppan. Nätta 9300g väger hon och är 73cm.  Tidig utvecklad och otrolig smart var sköterskans ord. Man kan ju inte bli annat än stolt. Sen när hon fick sprutorna så grät hon 2 sekunder efter och sen var det inte mer med ...

Av Josefine - 12 juni 2012 21:22


En sån stark vilja som kan finnas i en så liten peson! Trodde trotset skulle komma vid 2 års ålder.. Och om det är så här vilt nu hur ska det då bli vid 2 års åldern? Extrem vilja i ett mini format!!   Elvira har typ helt slutat att äta. Viss...

Av Josefine - 23 maj 2012 09:30

Min lilla flicka 11 månader och 3 dagar, tänk att den lilla fina skapelsen på ca 9kg är MIN!! Hon kan så himla mycket redan. Har ju inget att gemföra med så vet ju inte när "dom" ska börja med allt nytt. Hon kan rörelser till vissa barnvisor, h...

Av Josefine - 11 maj 2012 11:03

Hejsan hoppsan alla!! Här rullar allt på som vanligt, Elvira växer och växer och hon känns så mycket större för varje vecka som går. Hon går mer än vad hon kryper, krypningen är nästan helt borta. Hon knäpper med fingrarna så att det hörs nu. Hon...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards