Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Josefine - 10 mars 2012 18:12

Passar på att skriva av mig lite, medans Virisen sover. 

Tvätten är på torkning, disken är diskad, golven är dammsugade och tvättade och maten är äten.

Adnan jobbar ikväll, så det blir

Mamma-Elvira mys för hela slanten.

Blir antagligen en kvällsrunda med Elvira när hon vaknat och ätit och kanske man skulle tagit med grannens hund?!. Sen blir det väl choklad och melodifestivalen!


Hade planer på att åka ut till farmor idag och fira Veikko, men det blev inte så..

Allt hade underlättat med körkort och bil. 

Jag känner att jag bara ställer upp för människor men får aldrig någonting tillbaka av det..

Jävligt tråkigt.

Jag kommer antagligen att fortsätta ställa upp utan att säga ett knyst till någon, för det är sån jag är.


Jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag saknar gemenskapen jag hade med familj, släkt och vänner innan, så jäkla tråkigt när det ska bli så här!!


~~

Hahah något som Elvira har börjat med, det är att knäppa med fingrarna.

Det går inte så bra men det ser så roligt ut när hon härmar en och knäppa med fingrar <3


Åh vad mamma älskar dig min lilla rumpnisse <3

   

<3



Ha en underbar kväll!!

  







Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards