Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Fotboll genom staden!!!!

Av Josefine - 18 juni 2012 21:35

Var på BVC idag med lilla loppan. Nätta 9300g väger hon och är 73cm. 

Tidig utvecklad och otrolig smart var sköterskans ord. Man kan ju inte bli annat än stolt.

Sen när hon fick sprutorna så grät hon 2 sekunder efter och sen var det inte mer med det.

Men idag efter sprutan har hon inte velat stå på benen och grät efter varje steg hon tog. Lilla hjärtat har nu fått alvedon och sover gott i mammas och pappas säng.


Idag fick vi inhandlat lite nya kläder till Elvira, alltid lika roligt :).

Sen spela Elvira fotboll genom staden och trött blev hon, för efter att vi satt henne i vagnen så tog det inte mer än 2 sekunder så sov hon.

Imorgon är det återigen jobb för min del, men det har ju redan börjat... usch!!!


Om lite mindre än 2 dagar så fyller hon REDAN 1 år! Detta året har liksom bara sprungit iväg. Helt sjukt :(.

Hoppas hon mår bättre då, för har ju planerat in kulhuset för henne då :).

Ser så fram emot hennes kalas den 30:e, tillsammans med alla nära och kära ;D.


Älskade barn vad mamma älskar dig <3

*Till stjärnorna och tillbaka*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 21 juni 2012 20:46

VILKEN TUR ATT JAG HAR JUST DIG, ATT DU ÄR MIN!!                Elvira 1 år               Mitt lilla hjärta          <3       JAG ÄLSKAR DIG TILL   STJÄRNORNA OCH TILLBAKA    Du är al...

Av Josefine - 12 juni 2012 21:22


En sån stark vilja som kan finnas i en så liten peson! Trodde trotset skulle komma vid 2 års ålder.. Och om det är så här vilt nu hur ska det då bli vid 2 års åldern? Extrem vilja i ett mini format!!   Elvira har typ helt slutat att äta. Viss...

Av Josefine - 23 maj 2012 09:30

Min lilla flicka 11 månader och 3 dagar, tänk att den lilla fina skapelsen på ca 9kg är MIN!! Hon kan så himla mycket redan. Har ju inget att gemföra med så vet ju inte när "dom" ska börja med allt nytt. Hon kan rörelser till vissa barnvisor, h...

Av Josefine - 11 maj 2012 11:03

Hejsan hoppsan alla!! Här rullar allt på som vanligt, Elvira växer och växer och hon känns så mycket större för varje vecka som går. Hon går mer än vad hon kryper, krypningen är nästan helt borta. Hon knäpper med fingrarna så att det hörs nu. Hon...

Av Josefine - 29 april 2012 16:06

Helt sjukt! 10 månader och 9 dagar och vår lilla Elvira går. Hennes första riktiga steg, steg som hon ska gå resten av sitt liv.. Jisses så stort. Hela jag skakade av lycka. Det är liksom inte varje dag man får vara med om något sånt här. Tän...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards