Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Josefine - 12 juni 2012 21:22

En sån stark vilja som kan finnas i en så liten peson!

Trodde trotset skulle komma vid 2 års ålder.. Och om det är så här vilt nu hur ska det då bli vid 2 års åldern?

Extrem vilja i ett mini format!!


Elvira har typ helt slutat att äta. Visst kan jag få i henne lite frukt och grönsaker men vanlig mat eller gröt går absolut inte ner. Vällingen går också bra, så det är det hon lever på nu, dock en mindre "dos".

Det är väldigt frustrerande att inte kunna få i henne mat. 


Om 8 dagar fyller min lilla flicka ett helt år!

Ett helt år av massa kärlek har redan passerat.

Snart flyttar hon hemifrån :(.


Usch jag börjar jobba på fredag och det är bara ångest ångest ångest...

Jag hade kunnat spendera resten av mina dagar hemma tillsammans med Elvira!

Men jobb är tyvärr ett måste och antagligen så kommer jag väl att ändra åsikt så fort jag kommit in i det igen.


 

Älskade älskade unge <3

Älskar dig till stjärnorna och tillbaka <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards