Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Josefine - 4 mars 2012 18:34

Elvira börjar gå mot bättringsväg nu.Men mår fortfarande inte helt prima.

Var inne på barnakuten i Malmö i fredagskväll, då Elviras feber bara steg och hon hade både diarré och kräktes. Antagligen ett virus.

Men vi har ändå haft en riktig myshelg.

Elvira har varit så mammig och har bara kunnat somna sittandes i min famn. Eftersom hon aldrig har varit särskilt kelig av sig så har jag tagit varje chans till lite Elvira mys.

~~

Tänk att just jag har min egna lilla familj.

Ett underbart litet liv som jag ska få följa resten av mitt liv.

Stötta och vara där för henne. Lära henne rätt och fel. Och en "man" som kämpar för att vi ska kunna ha det så bra som möjligt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det finns dock en del jag saknar innan mamma tiden.

Som att t.ex vara spontan, sova bort halva dagen och mina vänner.

Vänner som jag umgicks med dagligen som då betydde allt för mig.

Vissa pratar jag fortfarande med sällan, och andra har jag inte tagit kontakt med, eftersom det finns jobbiga omständigheter. Det är svårt att sitta här och förklara..

Men jag vet att i framtiden kommer vi att mötas igen, med nya erfarenheter och utan några omständigheter. Och det lär kännas som att det var senast igår som vi pratade och sågs sist <3.

  

*Även om jag saknar vissa saker från förr, så är mamma livet det jag vill leva.

För detta är det finaste en person kan få uppleva.

Och jag skulle ALDRIG någonsin vilja byta ut det mot något.


Att vara mamma är vad mitt liv går ut på och Jag ÄLSKAR Det!!!

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards