Alla inlägg under november 2011

Av Josefine - 3 november 2011 09:14

Ja det är inte fy skam att vakna 8.40 med en "liten" bebis. Jag vaknade själv vid 6 och var hur pigg som helst,

men la mig och sov igen och är tröttare nu än vad jag var innan  .


Fy fan för vuxen mobbning, enligt mig är det nästan värre än med barnmobbning!

Det är hemskt båda två, men dom vuxna är ju medvetna om vad dom håller på med. Vad ska man göra åt det?! 

Det ska inte behöva hända för att man tycker olika, det ska inte behöva hända överhuvudtaget!

Alla tycker väl olika, man kan ju inte tycka lika, fy fasiken vad allt hade varit tråkigt då..

Det är inte mig det handlar om nu. Men oavsett så händer det väl alla någon gång?!

Ska inte vuxna vara en förebild för barnen?

 Är det konstigt att det är krig i världen?

 Detta går jag och tänker på ofta!!!


Elvira ligger och tittar på tv och hostar lite i mellanåt. Hoppas det bara är tillfälligt, hon brukar hosta medvetet för att man ska kolla på henne, men nu låter det som att det är riktig hosta  .


Och vi som hade tänkt att gå till Öppna Förskolan idag, nja får se om det blir något med det!


Nu ska jag gå och sortera tvätt för idag står det tvättning på schemat! 

puss och kram   



Av Josefine - 2 november 2011 13:56

Av Josefine - 1 november 2011 22:00

Hejsan alla läsare!

Är grymt besviken över att det inte är Desperate Housewives ikväll  


Idag har jag och Elvira varit på Öppna förskolan och sjungit och lekt!

Sen var vi hos "tant Elina" och sedan träffade vi Rebecca en liten stund. Linus (min lillebror) har varit och hälsat på ikväll, alltid lika trevligt 

Är sjukt glad över att det blir Ullared på lördag, ÄNTLIGEN  . Med allt klydd trodde jag inte att det skulle bli något..


Har så många tankar som jag vill skriva ner, men så fort jag sätter mig vid datorn så försvinner allt..

När jag går ifrån datorn så ploppar det upp massor, men försvinner lika fort igen när jag sätter mig .


Tänkte skriva om min förlossning imorgon (om jag orkar och hinner) så kom in och läs imorgon  


Nej nu är det väl dags att krypa ner hos min Dashuri  , är ju en dag imorgon också!


Natti natti  





Av Josefine - 1 november 2011 09:17

Idag känner jag mig en aning irriterad.. Inget blir som man vill eller planerar!

Men skit samma, det får väl bli som det blir..


Idag ska jag och älskade Elvirituss till öppna förskolan och sjunga  .

Sen blir det en runda inom MVC!


Åhh jag vill bara köpa massor av julklappar nuuuu..


Nu ropar Virisen så då får väl jag gå och göra oss i ordning .


Ha en underbar dag ni som läser min blogg, hihi  



  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards