Alla inlägg den 21 december 2011

Av Josefine - 21 december 2011 13:00

Julen närmar sig med stormsteg och var är min julkänsla?

Elviras första jul och den ska vi göra till det absolut bästa.

Så som jag kommer ihåg mina jular, så vill jag att Elvira ska komma ihåg sina.

  

Julen var nog det bästa jag visste när jag var liten.

Inte bara paketerna utan dofterna, tv-programen, maten, kärleken och samhörigheten. Dessa känslorna försvann så hastigt. Julen kopplas direkt till Östergatan 7, men för mig finns inte den gatan mer.

Sen dess har julen bara varit paketer för mig..

 Men nu ska det verkligen bli ändrig på detta. För Elviras skull.

~

Detta året har bara rullat på.

Jag har levt i min egen bubbla i 6 månader.

Tänk bara ett helt halvår har gått sedan jag först fick se min underbara älskade Elvira.

Igår blev Elvira 6 månader och vi hade verkligen en mys dag, hos mormor och sen hemma.

I present fick Elvira sin första tand. Lite mindre roligt för henne.

  

Idag ska vi på 6 månaders kontroll på BVC.

 Det är alltid lika skoj att se hur Elvira växer och växer,

men samtidigt ger det mig en liten ångest över hur snabbt tiden går och

 hur snabbt min lilla lilla bebis blir större och större..


  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards