Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Josefine - 6 februari 2012 21:59

Nu var det ett tag sen man skrev. Mycket har hänt, mest negativa och tråkiga saker...


Elvira sover inte på nätterna mer. Vaknar ofta och gråter.

Måste vara tänderna, fast vad vet jag egentligen.

Hon kan ju inte förklara vad det är som är fel så då får jag ju gissa på tänderna..


Elvira fick bada lite nu ikväll och på eget initiativ ville hon gå upp och reste sig upp från "baljan".

Sen la vi oss på golvet och lekte och mös. Och efter vällingen (som för tillfället går bra att dricka) så klia jag henne lite på huvudet och så somna hon.

Det har nog aldrig hänt förut (att vi kan ligga och mysa så där).

För hon är en riktig liten vilding mitt lilla hjärta..

 

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på tv, lär väl somna. Men Adnan får väl väcka mig när han kommer hem från fotbolls tittandet.


God natt på er där ute..  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards